Ο Ολυμπιακός γιόρτασε το 42ο τίτλο με 4άρα επί του Λεβαδειακού στο "Γ.Καραϊσκάκης" με δυο γκολ του Τσόρι, ένα του Μπενίτες κι ένα του Φορτούνη. Με 10 έπαιζαν οι Βοιωτοί από το 25` λόγω αποβολής του Σηφάκη.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/283967/poios-na-sygkrithei-mazi-soy-thryle

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.