Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Νίκη του ΠΑΣ με 3-1 επί του Ολυμπιακού


Ο Ολυμπιακός δεν ήταν αποτελεσματικός απέναντι στον ΠΑΣ Γιάννινα και μοιραία γνώρισε την ήττα με σκορ 3-1. Παρ' όλα αυτά οι «ερυθρόλευκοι» έμειναν στο +8 από τον δεύτερο Παναθηναϊκό και θέλουν ακόμα τέσσερις πόντους για την κατάκτηση του τίτλου.
Η ομάδα του Βίτορ Περέιρα δεν ήταν κακή, ωστόσο κάτι η αναποτελεσματικότητα στην επίθεση και τα λάθη της στην άμυνα έδωσαν την ευκαιρία στον ΠΑΣ Γιάννινα να πάρει τη νίκη με σκορ 3-1.




Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/36929/anavoli-sto-parti-titlou

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.