Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Στο 2-2 έμειναν Πανιώνιος- Ολυμπιακός


Ο Ολυμπιακός μπορεί να βρέθηκε πίσω στο σκορ με 2-0 από τον Πανιώνιο, ωστόσο μέσα σε δύο λεπτά οι «ερυθρόλευκοι» έφεραν το παιχνίδι στα ίσια και από καθαρή ατυχία δεν πήραν τη νίκη. Δοκάρι στις καθυστερήσεις ο Μπενίτες. 



Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/37971/i-aty-x-ia-tou-sterise-tin-anatropi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.