Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Στις νίκες επέστρεψε ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας 2-0 της Ξάνθης


Ο τραγικός Παναθηναϊκός του πρώτου μέρους (έπαιξε 4-2-4!) βελτιώθηκε και με γκολ του Καρέλη, που έχει 4 φέτος κόντρα στην Ξάνθη(!), επικράτησε δύσκολα 2-0 (το 2ο ο Πράνιτς στο 95`) επί της ομάδας του Λουτσέσκου, επιστρέφοντας στα τρίποντα μετά από καιρό.



Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/284923/pire-mpros-me-kareli

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.