Με δύο γκολ σε διάστημα τεσσάρων λεπτών, Ντοσεβί στο 21' και Χάρα στο 25', και άλλο ένα από τον Γάλλο στο 56', ο Ολυμπιακός «καθάρισε» από την πρώτη αναμέτρηση την υπόθεση πρόκριση επικρατώντας εύκολα του Απόλλωνα Σμύρνης στην Ριζούπολη με 3-0.
Αναλυτικά στο http://www.redder.gr/podosfairo/37099/i-gnosti-tarifa-tis-rizoypolis-telikos-me-triara-gia-ton-thrylo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.