Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Βόλεϊ: Κυπελλούχος Ελλάδας ο ΠΑΟΚ για πρώτη φορά στην ιστορία του!


Σε ένα συγκλονιστικό τελικό στη Σύρο ο Δικέφαλος νίκησε 3-1 σετ τον Ολυμπιακό στον τελικό του Κυπέλλου, κατακτώντας το πρώτο τρόπαιο στην ιστορία του!



Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/alla-spor/article/278831/karfose-koypa-kai-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.