Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Μανούλα για τέταρτη φορά η Ελένη Μενεγάκη!


Η Ελένη Μενεγάκη έφερε στον κόσμο το τέταρτο παιδί της το βράδυ της Κυριακής!
Η λαμπερή παρουσιάστρια έγινε μανούλα για τέταρτη φορά, αποκτώντας ένα υγιέστατο κοριτσάκι, καρπό του έρωτά της με τον σύντροφό της, Μάκη Παντζόπουλο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η λαμπερή παρουσιάστρια μπήκε στην αίθουσα τοκετού λίγο μετά τις 21.30 το βράδυ και έφερε στον κόσμο την τρίτη κορούλα της, που ζυγίζει 2.750 γραμμάρια.
Η Ελένη Μενεγάκη, όπως και ολόκληρη η οικογένειά της, πλέουν, όπως είναι λογικό, σε πελάγη ευτυχίας.
Να τους ζήσει!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.