Τρένο ο Παναθηναϊκός, πέρασε και από το Παγκρήτιο (0-2), έκανε το εντυπωσιακό 8x8 και έπιασε κορυφή, στο +3 από τους ερυθρόλευκους, που έχουν δύο ματς λιγότερα. Γκολάρα ο Ατζαγκούν!
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/278632/kayti-anasa-ston-olympiako-binteo
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/278632/kayti-anasa-ston-olympiako-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.