Ήταν χθες, Τετάρτη, στις 2 το μεσημέρι όταν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς περνούσαν την πόρτα του Προεδρικού Μεγάρου.
Οι δύο άνδρες κάθισαν στο ίδιο τραπέζι σε γεύμα με τον…
Κάρολο Παπούλια και τον νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο.
Νωρίτερα είχαν πάρει πρόσκληση του κ. Κάρολου Παπούλια στο Προεδρικό Μέγαρο.
Το γεύμα κράτησε δύο ώρες περίπου και ο πρωθυπουργός αποχώρησε πρώτος μισή ώρα νωρίτερα γιατί είχε τηλεφωνικό ραντεβού με τον πρόεδρο του Ευρωκοινοβουλίου κ. Μάρτιν Σούλτς.
Η πρωτοβουλία ήταν ξεκάθαρη. Στόχος να σπάσει ο πάγος στις σχέσεις ανάμεσα στον Αντώνη Σαμαρά και στον Αλέξη Τσίπρα.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το γεύμα εξελίχθηκε σε πολύ καλό κλίμα, χωρίς η συζήτηση να επεκταθεί ιδιαίτερα σε πολιτικά ζητήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.