Ένας απίστευτος και συγκλονιστικός Ολυμπιακός στο τέταρτο δεκάλεπτο, επικράτησε με 86-75 της Εφές στο ΣΕΦ και είναι και μαθηματικά στην επόμενη φάση της Ευρωλίγκας, ενώ έμεινε ζωντανός για την δεύτερη θέση! Τρομερή εμφάνιση από τον Παπαπέτρου και τον Λαφαγιέτ, ενώ εξαιρετική παρουσία είχαν και οι Πρίντεζης και Μάντζαρης.
Αναλυτικά στο http://www.redder.gr/mpasket/36474/itan-thrylos-kai-lygise-efes-kai-apousies

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.