Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Παραδίδονται τα έργα στο πέταλο του Μαλιακού


Αύριο, Δευτέρα, παραδίδεται στην κυκλοφορία το σύνολο των έργων του αυτοκινητόδρομου που εκκρεμούν στο Πέταλο του Μαλιακού.

Ειδικότερα, αναμένεται να παραδοθεί το ένα ρεύμα κυκλοφορίας της Εθνικής Οδού από Λάρισα προς Λαμία στην παράκαμψη της Στυλίδας. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα παραδοθεί και το ρεύμα από Λαμία προς Λάρισα.

Πρόκειται για ένα νέο αυτοκινητόδρομο μήκους 20 χιλιομέτρων με τούνελ και κοιλαδογέφυρες που εκτελέστηκε ως δημόσιο έργο που έχει ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί στον παραχωρησιούχο που έχει αναλάβει την κατασκευή του Ε65.




Διαβάστε περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/koinonia/item/52442-paradidontai-maliakou

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.