Σκληρή κριτική στην ηγεσία της ΝΔ άσκησε, στην ομιλία της στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος, η Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία ζήτησε την παραίτηση του Αντώνη Σαμαρά και τη διοργάνωση έκτακτου συνεδρίου.
«Είτε μας αρέσει είτε όχι, η Ελλάδα γύρισε σελίδα, οφείλουμε να αφήσουμε πίσω τις νοοτροπίες και πρακτικές που μας έφεραν εδώ, να διαμορφώσουμε σύγχρονο ξεκάθαρο πολιτικό και ιδεολογικό στίγμα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι αρχηγοί της παράταξης μετά από ήττες παραιτούντο. Ούτε κακοί πρωθυπουργοί ήταν ούτε κακοί αρχηγοί.
Αλλά υπέβαλαν την παραίτησή τους διότι ήξεραν μία απλή αλήθεια: ότι η προσπάθεια δικαίωσης του δικού τους έργου υπονόμευε την προοπτική της επόμενης ημέρας. Για να προχωρήσουμε στο μέλλον χρειάζεται πάραυτα να γίνει έκτακτο συνέδριο.
Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/98828

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.