Ορκίστηκε ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής των Ελλήνων ο νέος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, που εμφανίστηκε συγκινημένος.
Ο κ. Παυλόπουλος έφτασε στη Βουλή λίγο πριν τις 18:20 το απόγευμα, ενώ…
ένα άγημα απέδωσε τιμές και έγινε ανάκρουση του εθνικού ύμνου.
Τον νέο Πρόεδρο υποδέχθηκαν στην είσοδο ο πρωθυπουργός και η πρόεδρος της Βουλής. Αμέσως μετά κατευθύνθηκαν στην Ολομέλεια, όπου ο Πρόεδρος έδωσε το θρησκευτικό όρκο ενώπιον του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.