Πολύ κακός ο ΠΑΟΚ στην Κομοτηνή, έχασε με 3-1 από τον ανώτερο Πανθρακικό. Μείωσε με οφσάιντ ο Δικέφαλος, το τρίτο ήρθε με αυστηρό πέναλτι. «Κράξιμο» στην ομάδα από τους ΠΑΟΚτσήδες.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/279809/ferte-piso-ton-aggelo-binteo
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/279809/ferte-piso-ton-aggelo-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.