Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Ήττα για τον ΠΑΟΚ στην Κομοτηνή

Πολύ κακός ο ΠΑΟΚ στην Κομοτηνή, έχασε με 3-1 από τον ανώτερο Πανθρακικό. Μείωσε με οφσάιντ ο Δικέφαλος, το τρίτο ήρθε με αυστηρό πέναλτι. «Κράξιμο» στην ομάδα από τους ΠΑΟΚτσήδες.




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/279809/ferte-piso-ton-aggelo-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.