Δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι συμμετείχαν στην πορεία που έγινε το Σάββατο στο κέντρο της Ρώμης.
Οι Ιταλοί διαμαρτύρονται για τη μεταρρύθμιση στις εργασιακές σχέσεις που προωθεί η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ματέο Ρέντσι.
Το νέο πακέτο μέτρων, ένα μεγάλο μέρος του οποίου έγινε νόμος του κράτους τον περασμένο μήνα, καθιστά πιο εύκολες τις απολύσεις για τις εταιρείες που αντιμετωπίζουν προβλήματα, χωρίς την υποχρέωση να τους προσλαμβάνουν ξανά σε περίπτωση που οι απολύσεις κριθούν παράνομες και καταχρηστικές από εργατοδικεία.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/στους-δρόμους-οι-ιταλοί-για-τη-μεταρρύ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.