Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Βέφα Αλεξιάδου: «Οι κόρες μου θα ήταν ζωντανές αν πρόσεχαν την υγεία τους»



Την πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη, μετά τον ξαφνικό θάνατο και της δεύτερης κόρης της, παραχώρησε η Βέφα Αλεξιάδου στην κάμερα της εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου το μεσημέρι της Παρασκευής στο STAR.
Η αγαπημένη μαγείρισσα, σε μια εξομολόγηση από καρδιάς, μίλησε για τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε τόσο η Αλεξία όσο και η Άντζι.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από τη «Μία» στο http://www.entertv.gr/article/373450/vefa-alexiadoy-oi-kores-moy-tha-itan-zontanes-prosehan-tin-ygeia-toys-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.