Τα χαμηλά ποσοστά ευστοχίας καθώς και το γενικότερο επιθετικό «μπλακ άουτ» των «ερυθρόλευκων» οδήγησε τον Ολυμπιακό στη δεύτερή του ήττα για την φάση του Top-16 της Euroleague με 73-64 από την Φενέρμπαχτσε στο ΣΕΦ.
Αναλυτικά στο http://www.redder.gr/mpasket/35824/plirose-to-mplak-aout
Αναλυτικά στο http://www.redder.gr/mpasket/35824/plirose-to-mplak-aout

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.