Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Πλήρωσε το «μπλακ άουτ»

Τα χαμηλά ποσοστά ευστοχίας καθώς και το γενικότερο επιθετικό «μπλακ άουτ» των «ερυθρόλευκων» οδήγησε τον Ολυμπιακό στη δεύτερή του ήττα για την φάση του Top-16 της Euroleague με 73-64 από την Φενέρμπαχτσε στο ΣΕΦ. 



Αναλυτικά στο http://www.redder.gr/mpasket/35824/plirose-to-mplak-aout

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.