Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Σοκ στην Πάτρα με την υποσιτισμένη οκτάχρονη


Σοκάρει η περίπτωση ενός οκτάχρονου κοριτσιού από την Πάτρα, το οποίο πήρε χθες εξιτήριο από το Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων... 
όπου είχε νοσηλευτεί, με τους γιατρούς να συστήνουν στη μητέρα πλούσια σε κρέας διατροφή.



Διαβάστε περισσότερα στο piraeuspress.gr

Πηγή: www.24wro.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.