Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

«Βοηθήστε τους Έλληνες αντί να τους χλευάζετε»


Έχουν κάποιο δίκαιο για τις αποζημιώσεις, τονίζει γερμανίδα πολιτικός

Να δείξουν κατανόηση στο αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης για καταβολή πολεμικών επανορθώσεων καλεί τη γερμανική κυβέρνηση, τους πολιτικούς και τα ΜΜΕ, η Άντγε Φόλμερ από τους Πρασίνους της Γερμανίας. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Γερμανική Ραδιοφωνία (DLF) υπενθυμίζει ότι η Γερμανία σε αυτό το θέμα είχε απίστευτη τύχη και χάρη σε ένα «μεγαλοφυές παιχνίδι» της γερμανικής εξωτερικής πολιτικής ξέφυγε από το πρόβλημα χωρίς να καταβάλει μεγάλα ποσά.

Η Φόλμερ κάνει ειδική αναφορά στη Συμφωνία του Λονδίνου το 1953, όπου έγινε η διαγραφή του γερμανικού χρέους και στη συνέχεια στη συμφωνία 2 συν 4, με την οποία επισφραγίστηκε η γερμανική επανένωση χωρίς όμως να ονομαστεί «συμφωνία ειρήνης» για να αποφευχθούν αιτήματα καταβολής επανορθώσεων. Σε αυτήν τη συμφωνία δεν συμμετείχαν οι Έλληνες, οι Τσέχοι, οι Νορβηγοί και οι Ολλανδοί. «Ήταν μεγαλοφυές που ειπώθηκε ότι από αυτή τη στιγμή δεν τίθεται θέμα επανορθώσεων. Η Γερμανία παραχώρησε εδάφη ανατολικά, αλλά όλα τα υπόλοιπα τα άφησε εκτός διαπραγμάτευσης. Υπό αυτήν την έννοια οι Έλληνες έχουν κάποιο δίκαιο και το 1995 με ρηματική διακοίνωση είπαν ότι γι' αυτούς το θέμα παραμένει ακόμη ανοιχτό».






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.