Στο «ΑΝΝΙΤΑgr» τo Σάββατο 7 Μαρτίου η συγκλονιστική μαρτυρία μιας μητέρας που σοκάρει. Οι καταστάσεις που βίωσε το παιδί της στο σχολείο ήταν ακραίες. Για ενάμιση χρόνο ο 11χρονος γιος της ζούσε με τον καθημερινό τρόμο, την απόγνωση και τον φόβο ενώ η ίδια δεν είχε καταλάβει το παραμικρό.
Ακόμα, στο πλατό της εκπομπής και μια 35χρονη μητέρα που ο γιος της έπεσε θύμα bulling. Μιλάει για πρώτη φορά ανοιχτά για όλα όσα βίωσε η ίδια και το 9χρονο παιδί της.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.