Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

5 Χρόνια giabit.blogspot.com

Πριν 5 χρόνια και κάτι ξεκινήσαμε κάτι...

Αυτό το κάτι ήθελε από εμάς χρόνο και τρέξιμο!! Αφιερώσαμε αρκετές ώρες πάνω από ένα pc προσπαθώντας να περάσουμε την τρέλα μας στο διαδίκτυο!

Εγώ προσωπικά δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι σαν κομπιουτεράς θα έτρεχα να κάνω συνεντεύξεις με ανθρώπους που ούτε στο όνειρο μου δεν είχα φανταστεί...

Θα έτρεχα για την πάρτη μου και μόνο...

Ελπίζω να είμαστε ακόμα μέσα στην τρέλα για όσο καιρό αυτό εδώ το πόνημα είναι ακόμα online!

Ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς, ναι εσένα αναγνώστη/ρια που διαβάζεις το παρόν κείμενο , αλλά πάνω από όλα τα παιδιά που τόσο καιρό ασχολούνται με το πόνημα μας!




To be continued... 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.