Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Τσόρι για ακόμα 2 χρόνια στο Λιμάνι!

Στο Λιμάνι της καρδιάς του παραμένει για τα επόμενα δύο χρόνια ο Αλεχάντρο Ντομίνγκεζ, ο οποίος επέκτεινε τη συνεργασία του με τον Ολυμπιακό, όπως ανακοίνωσε επίσημα η πειραϊκή ΠΑΕ.
Μετά τον Γιάννη Μανιάτη, σειρά πήρε ο Αργεντίνος μεσοεπιθετικός να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τους «ερυθρολεύκους».

Ο μάνατζερ του Τσόρι είχε έρθει στην Αθήνα για γίνουν οι απαραίτητες συζητήσεις που κατέληξαν σε συμφωνία με τη διοίκηση, η οποία «έδεσε» τον παίκτη για τα επόμενα δύο χρόνια!





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.