Αυτή τη Δευτέρα καλεσμένοι της Νατάσας Θεοδωρίδου και του Γιώργου Θεοφάνους ήταν η αγαπημένη all time classic τραγουδίστρια Ευρυδίκη και το πιο δυναμικό συγκρότημα οι Οnirama. Η Ευρυδίκη μάγεψε το κοινό με την ξεχωριστή φωνή της, τραγουδώντας αγαπημένες επιτυχίες από τα παλιά. Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε ο frontman των Onirama, Θοδωρής Μαραντίνης ο οποίος κατάφερε με την αστείρευτη ενέργεια του να στήσει επί σκηνής ένα μικρό πάρτι χαρίζοντας μια ανεπανάληπτη βραδιά. Μοναδική στιγμή το ντουέτο της Ευρυδίκης και του Θοδωρή Μαραντίνη που έκανε το κοινό να ανατριχιάσει.
Highlight της βραδιάς ήταν όταν στη σκηνή η Νατάσα Θεοδωρίδου, ο Γιώργος Θεοφάνους και ο Παντελής Καναράκης υποδέχτηκαν την Ευρυδίκη και τους Onirama, χαρίζοντας μοναδικές στιγμές στους θαμώνες του “ΦΩΣ”. Ένα ολόκληρο μαγαζί ξεσηκώθηκε, τραγούδησε και χόρευε στον ρυθμό των τραγουδιών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.