Στο πλατό του καλού της φίλου, Μάρκου Σεφερλή, στο «Mega με μία» βρέθηκε η Άντζελα Δημητρίου το πρωί της Παρασκευής.
Η γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια σχολίασε, μέσα σε όλα, την κρίση που περνάει αυτή την περίοδο η νυχτερινή διασκέδαση.
«Πάει η δουλειά μας... Σιγά - σιγά τελειώνει...» σχολίασε με ειλικρίνεια η Άντζελα στον ηθοποιό.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/367974/antzela-dimitrioy-paei-i-doyleia-mas-siga-siga-teleionei-video΄
Φωτό από: entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.