Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Άντζελα Δημητρίου: «Πάει η δουλειά μας... Σιγά - σιγά τελειώνει...»


Στο πλατό του καλού της φίλου, Μάρκου Σεφερλή, στο «Mega με μία» βρέθηκε η Άντζελα Δημητρίου το πρωί της Παρασκευής.
Η γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια σχολίασε, μέσα σε όλα, την κρίση που περνάει αυτή την περίοδο η νυχτερινή διασκέδαση.
«Πάει η δουλειά μας... Σιγά - σιγά τελειώνει...» σχολίασε με ειλικρίνεια η Άντζελα στον ηθοποιό.



Φωτό από: entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.