Απαλλάχθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Αθηνών οι Βαγγέλης Μαρινάκης και Σάββας Θεοδωρίδης για τις κατηγορίες περί επηρεασμού των διατητών στον τελικό του Κυπέλλου με τον Αστέρα Τρίπολης το 2013.
Οι δύο παράγοντες του Ολυμπιακού αθωώθηκαν κατά πλειοψηφία και σε δεύτερο βαθμό για την υπόθεση του τελικού του 2013. Μαρινάκης και Θεοδωρίδης είχαν αθωωθεί πρωτάβαθμια, ωστόσο ο εισαγγελέας, Δημήτρης Ζημιανίτης, είχε καταθέσει έφεση.
Η εισαγγελική αρχή είχε ζητήσει να τιμωρηθεί ο αντιπρόεδρος των "ερυθρόλευκων" για απλή συνέργεια και ο πρόεδρος του συλλόγου για επηρεασμό των διαιτητών, ωστόσο μετά και τις αγορεύσεις των εμπλεκόμενων πλευρών, κι ενώ είχε προηγηθεί την Παρασκευή η ακροαματική διαδικασία, η απόφαση από το Β' Τριμελές Εφετείο Αθηνών Πλημμελημάτων ήταν κατά πλειοψηφία αθωωτική και για τους δύο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.