Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Αλύγιστος ο Βαρουφάκης απέναντι στον Σόιμπλε: Οι Έλληνες απαιτούν τέλος στην απαξιώση


Οι εποχές που οι Έλληνες έλεγαν γιαβόλ σε όλα έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί και αυτό το ένιωσε μέσα στην... έδρα του ο Σόιμπλε!
Ο Γιάννης Βαρουφάκης έγινε δεκτός από τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών στο Βερολίνο και στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε έγινε σαφές ότι οι Γερμανοί έχουν απέναντι τους πια μια κυβέρνηση κυρίαρχης χώρας και όχι τα μνημονιακά υπαλληλάκια τους!
"Δε συμφωνήσαμε καν ότι διαφωνούμε" είπε ο Βαρουφάκης μετά τη συνάντηση δίπλα στον μάλλον αποσβολωμένο Σόιμπλε που προσπαθούσε να καταλάβει από... που του ήρθε.
Η ελληνική κυβέρνηση με νωπή τη ξεκάθαρη εντολή του ελληνικού λαού για ανατροπή των γεννοκτόνων μνημονίων συνεχίζει τη διαπράγματευση. Και μπορεί η Γερμανία να έχει τα... μέσα ώστε να πιέζει και να απειλεί αλλά έχοντας απέναντι της πλέον τους αποφασισμένους Ελληνες αντιλαμβάνεται ότι πρέπει σιγά, σιγά να αρχίζει να καλύπτει τα νώτα της ! Η εποχή της ασυδοσίας ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

ΔΕΙΤΕ ΟΣΑ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ:

 "Οι συμπατριώτες μου δεν περιμένουν τίποτε άλλο, παρά το τέλος στην απαξίωση και αξιοπρέπεια. Δεν συζητήσαμε το χρέος της Ελλάδας ούτε απομοιώσεις του, αλλά το πλαίσιο για διαβουλεύσεις προκειμένου να δοθεί τέλος σε μια αέναη κρίση Η ελληνική κυβέρνηση δεν θα σταματήσει σε τίποτα προκειμένου να καταπολεμήσει τη διαφθορά και τη φοροδιαφυγή.

Ζήτησα την υποστήριξη της Γερμανίας σε αυτό.Από την κυβέρνηση μας μπορεί να περιμένει λογική, προτάσεις, που δεν στηρίζονται στην προώθηση του ενδιαφέροντος μόνο του μέσου Έλληνα, αλλά και του μέσου Ευρωπαίου. Ζητάμε λίγο χρόνο, κατά τον οποίο θα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε στους εταίρους μας προτάσεις καθώς και έναν οδικό χάρτη, ένα πρόγραμμα συνδετικό κρίκο με μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες λύσεις. Ωστόσο θα πρέπει να σεβαστούμε το άνθος της Δημοκρατίας. Σε μια χώρα που έχει υποστεί ταπείνωση μπορεί να εκκολαφθεί το αβγό του φιδιού. Ο πρωθυπουργός μας μόλις ανέλαβε κατέθεσε στεφάνι σε ένα μνημείο όσων αγωνίστηκαν ενάντια στον φασισιμό. Σήμερα δυστυχώς υπάρχει στη Βουλή ένα νεοναζιστικό κόμμα

Ο ναζισμός αναφύεται στην Ελλάδα και για αυτό χρειαζόμαστε τον λαό της Γερμανίας στο πλευρό μας, για να μείνουμε σταθεροί στο ευρωπαϊκό εγχείρημα.Θεωρούμε την Γαλλία αλλά και την Γερμανία πνευματικούς φάρους και θεωρούμε ότι αν μη τι άλλο οι δεσμοί που μας ενώνουν είναι πολλοί.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.