Συλλαλητήριο έξω από το Ραδιομέγαρο στην Αγ. Παρασκευή διοργανώνουν, για την Τετάρτη 11 Φλεβάρη, στις 5.30 μμ, η ΠΟΣΠΕΡΤ και ο Συντονισμός Ενάντια σε Κλεισίματα και Διαθεσιμότητες.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση-κάλεσμα, «τώρα θα χρειαστεί να ξαναγωνιστούμε για να σιγουρέψουμε ότι όλες οι υποσχέσεις θα γίνουν πράξη, για όλους, χωρίς εξαιρέσεις, χωρίς όρους και προϋποθέσεις και άμεσα».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/95173/Sullalitirio-ekso-apo-to-Radiomegaro---Na-anoiksei-tora-i-ERT

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.