Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Συλλαλητήριο έξω από το Ραδιομέγαρο - «Να ανοίξει τώρα η ΕΡΤ»



Συλλαλητήριο έξω από το Ραδιομέγαρο στην Αγ. Παρασκευή διοργανώνουν, για την Τετάρτη 11 Φλεβάρη, στις 5.30 μμ, η ΠΟΣΠΕΡΤ και ο Συντονισμός Ενάντια σε Κλεισίματα και Διαθεσιμότητες.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση-κάλεσμα, «τώρα θα χρειαστεί να ξαναγωνιστούμε για να σιγουρέψουμε ότι όλες οι υποσχέσεις θα γίνουν πράξη, για όλους, χωρίς εξαιρέσεις, χωρίς όρους και προϋποθέσεις και άμεσα».






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/95173/Sullalitirio-ekso-apo-to-Radiomegaro---Na-anoiksei-tora-i-ERT

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.