Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

«Η συμφωνία με τους εταίρους δεν θα δεν θα ανακουφίσει το λαό»

Πώς σχολιάζει ο Περισσός τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης

«Από τη στιγμή που η κυβέρνηση, σε όλους τους τόνους, δηλώνει σεβασμό στους κανόνες της ΕΕ και διαπραγματεύεται τους όρους αποπληρωμής ενός χρέους που δεν δημιούργησε ο λαός, είναι σίγουρο ότι η όποια συμφωνία με τους εταίρους δεν θα οδηγήσει σε ανακούφιση του λαού, πολύ δε περισσότερο σε ανάκτηση των τεράστιων απωλειών που είχε όλα αυτά τα χρόνια», αναφέρει το ΚΚΕ σε σχόλιό του για τις διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.