Όσα χρόνια και αν περάσουν, τα 21 αδικοχαμένα θύματα της Θύρας 7 δεν πρόκειται ποτέ να ξεχαστούν από κανέναν και θα βρίσκονται πάντα μέσα στην καρδιά και το μυαλό μας κάτι που άλλωστε φάνηκε για ακόμα μία φορά από μνημόσυνο που τελέστηκε στην μνήμη των θυμάτων το μεσημέρι του Σαββάτου.
Έχουν περάσει 34 χρόνια από την θλιβερή τραγωδία της Θύρας 7, ωστόσο όσα χρόνια και αν περάσουν αυτή η μέρα θα μείνει για πάντα χαραγμένη στην μνήμη όλων.
Το μεσημέρι του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε στο «Γ. Καραϊσκάκης» το μνημόσυνο των 21 θυμάτων που έχασαν την ζωή τους για την αγαπημένη τους ομάδα, τον Ολυμπιακό και μπορεί πλέον να μην είναι εδώ ωστόσο βρίσκονται πάντα στην καρδιά μας και το μυαλό μας.
Στο μνημόσυνο έδωσε το παρών σύσσωμη η οικογένεια του Ολυμπιακού, με τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη καθώς και την υπόλοιπη ομάδα, εις εκ των ιδιοκτήτων της ΚΑΕ Ολυμπιακός, κ. Παναγιώτη Αγγέλοπουλο μαζί με την ομάδα μπάσκετ, τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη, κ. Μιχάλη Κουντούρη, τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Σωκράτη Κόκκαλη καθώς όλους όσους συγκεντρώθηκαν να τιμούν την μνήμη των 21 θυμάτων.
Το παρών επιπλέον έδωσαν περίπου 200 παιδιά από τις σχολές του Ολυμπιακού, καθώς και περίπου 4-5 χιλιάδες κόσμο, δείχνοντας έτσι πως όσα χρόνια και αν περάσουν η τραγωδία της Θύρας 7 δεν πρόκειται ποτέ να ξεχαστεί.
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός δημοσίευσε φωτογραφία από το μνημόσυνο στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram γράφοντας παράλληλα «Η καρδιά και το μυαλό είναι πάντα κοντά στα αδέρφια μας... Όσα χρόνια και αν περάσουν...».
http://www.redder.gr/podosfairo/33916/i-kardia-kai-to-myalo-einai-panta-konta-sta-aderfia-mas

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.