Την ανάγκη πληρέστερης πληροφόρησης των πολιτών για τις συνέπειες που θα έχει η...
μη ολοκλήρωση της μεταβίβασης ΙΧ αυτοκινήτου, επισήμανε προς τα συναρμόδια υπουργεία ο Συνήγορος του Πολίτη, μετά από διαμαρτυρίες που δέχθηκε από πολίτες που κλήθηκαν να καταβάλουν τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που δεν βρίσκονται πλέον υπό την κατοχή τους.
Όπως διευκρινίζεται, το πρόβλημα δημιουργήθηκε καθώς πολίτες είτε πούλησαν τα ΙΧ οχήματά τους χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η νόμιμη διαδικασία μεταβίβασης της κυριότητάς τους (και η άδεια κυκλοφορίας παραμένει στο όνομά τους), είτε αυτά καταστράφηκαν χωρίς να γίνει διαγραφή τους από τα μητρώα του υπουργείου Μεταφορών και ως εκ τούτου εξακολουθούσαν να εμφανίζονται ως ιδιοκτήτες των οχημάτων.
Ακόμη, διαπιστώθηκε ότι τα οχήματα, τα οποία μετά από αγοραπωλησία ο νέος κάτοχος - αγοραστής δεν εξέδωσε άδεια κυκλοφορίας στο όνομά του (όπως είχε υποχρέωση βάσει του ΚΟΚ), δεν έχουν καταγραφεί σε κάποιο αρχείο. Έτσι, δεν ήταν δυνατός ο εντοπισμός των νέων κατόχων, που παρέβησαν τον νόμο. Έπειτα από αλληλογραφία του Συνηγόρου με το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, προβλέφθηκε διαδικασία καταχώρησης των οχημάτων αυτών στην Εθνική Βάση Δεδομένων της Αστυνομίας ύστερα από καταγγελία των πωλητών τους περί μη ολοκλήρωσης της μεταβίβασης οχήματος.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/02/blog-post_716.html
μη ολοκλήρωση της μεταβίβασης ΙΧ αυτοκινήτου, επισήμανε προς τα συναρμόδια υπουργεία ο Συνήγορος του Πολίτη, μετά από διαμαρτυρίες που δέχθηκε από πολίτες που κλήθηκαν να καταβάλουν τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που δεν βρίσκονται πλέον υπό την κατοχή τους.
Όπως διευκρινίζεται, το πρόβλημα δημιουργήθηκε καθώς πολίτες είτε πούλησαν τα ΙΧ οχήματά τους χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η νόμιμη διαδικασία μεταβίβασης της κυριότητάς τους (και η άδεια κυκλοφορίας παραμένει στο όνομά τους), είτε αυτά καταστράφηκαν χωρίς να γίνει διαγραφή τους από τα μητρώα του υπουργείου Μεταφορών και ως εκ τούτου εξακολουθούσαν να εμφανίζονται ως ιδιοκτήτες των οχημάτων.
Ακόμη, διαπιστώθηκε ότι τα οχήματα, τα οποία μετά από αγοραπωλησία ο νέος κάτοχος - αγοραστής δεν εξέδωσε άδεια κυκλοφορίας στο όνομά του (όπως είχε υποχρέωση βάσει του ΚΟΚ), δεν έχουν καταγραφεί σε κάποιο αρχείο. Έτσι, δεν ήταν δυνατός ο εντοπισμός των νέων κατόχων, που παρέβησαν τον νόμο. Έπειτα από αλληλογραφία του Συνηγόρου με το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, προβλέφθηκε διαδικασία καταχώρησης των οχημάτων αυτών στην Εθνική Βάση Δεδομένων της Αστυνομίας ύστερα από καταγγελία των πωλητών τους περί μη ολοκλήρωσης της μεταβίβασης οχήματος.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/02/blog-post_716.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.