Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Στην Αθήνα πέντε από τους τραυματίες της έκρηξης στην Αμφιλοχία


Σε νοσοκομεία της Αττικής μεταφέρονται πέντε άνθρωποι που φέρουν σοβαρά εγκαύματα από την έκρηξη στο Λουτρό Αμφιλοχίας.
Σύμφωνα με το διοικητή του Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας (ΕΚΕΠΥ), Πάνο Ευσταθίου, συνολικά τα οχήματα του ΕΚΑΒ που έσπευσαν στο σημείο της έκρηξης παρέλαβαν 12 τραυματίες.
Όλοι τους αρχικά διακομίστηκαν στα πλησιέστερα νοσοκομεία, σε εκείνα της Άρτας και του Αγρινίου.
Όπως διαπιστώθηκε από τους εφημερεύοντες γιατρούς η κατάσταση κάποιων έχρηζε περαιτέρω νοσηλείας και περίθαλψης σε ειδική Μονάδα Εγκαυμάτων οπότε και οργανώθηκε η διακομιδή τους σε νοσοκομεία της Αττικής.
Συγκεκριμένα, τρεις τραυματίες αποφασίστηκε να διακομιστούν στο «Γεννηματάς», ένας στο «Θριάσιο» και ένας στον «Ευαγγελισμό».
Δύο ασθενείς νοσηλεύονται στο νοσοκομείο Αγρινίου και άλλοι τρεις στο νοσοκομείο Άρτας.
Επίσης, δύο τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Πάτρας.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.