Ένα ξεχωριστό μήνυμα θέλησε η Έλενα Παπαβασιλείου να μοιραστεί με τους φίλους της στο Twitter το πρωί της Κυριακής.
Συγκεκριμένα η καλλονή παρουσιάστρια έγραψε:
«Δύσκολες στιγμές μας κάνουν να εκτιμούμε τις καλές στιγμές... αγαπημένο σύμπαν μην ανησυχείς είμαι έτοιμη για όλα τα καλά θα τα εκτιμήσω χαχα».
Περισσότερα στο http://www.entertv.gr/article/363602/minyma-tis-elenas-papavasileioy-sto-twitter-gia-tis-dyskoles-stigmes
Φωτό από: entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.