Με τους Βασίλη Σπανούλη και Οθέλο Χάντερ να πραγματοποιούν εξαιρετική εμφάνιση, ο Ολυμπιακός επικράτησε της Μάλαγα εκτός έδρας με σκορ 61-69 και ξεκίνησε με το «δεξί» τις υποχρεώσεις του στο Top 16 της Ευρωλίγκας.
Ο Οθέλο Χάντερ με 18 πόντους (με 9/10 δίποντα) και 7 ριμπάουντ μαζί με τον Βασίλη Σπανούλη που είχε 11 πόντους και 10 ασίστ (ανέβηκε στην τέταρτη θέση όλων των εποχών) οδήγησαν την ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου στη νίκη επί της πρωτοπόρου του ισπανικού πρωταθλήματος με σκορ 61-69 με τον Ολυμπιακό να ξεκινάει με τον καλύτερο τρόπο στο Top 16.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/31813/o-ai-vasilis-organonei-o-xanter-malagazonei

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.