Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Με το δεξί ο Ολυμπιακός στο Top 16 της Euroleague

Με τους Βασίλη Σπανούλη και Οθέλο Χάντερ να πραγματοποιούν εξαιρετική εμφάνιση, ο Ολυμπιακός επικράτησε της Μάλαγα εκτός έδρας με σκορ 61-69 και ξεκίνησε με το «δεξί» τις υποχρεώσεις του στο Top 16 της Ευρωλίγκας.
Ο Οθέλο Χάντερ με 18 πόντους (με 9/10 δίποντα) και 7 ριμπάουντ μαζί με τον Βασίλη Σπανούλη που είχε 11 πόντους και 10 ασίστ (ανέβηκε στην τέταρτη θέση όλων των εποχών) οδήγησαν την ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου στη νίκη επί της πρωτοπόρου του ισπανικού πρωταθλήματος με σκορ 61-69 με τον Ολυμπιακό να ξεκινάει με τον καλύτερο τρόπο στο Top 16.









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.