Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

ΔΡΙΜΕΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ Spiegel σε Μέρκελ: «Υπάρχει λόγος να υποφέρουν οι Έλληνες;»

Επίθεση εναντίον της Γερμανίδας Καγκελάριου Άγγελας Μέρκελ πραγματοποιεί με αφορμή την ελληνική κρίση το περιοδικό Der Spiegel σε νέο δημοσίευμα με τίτλο «Υπάρχει λόγος να υποφέρουν οι Έλληνες;».
Όπως μεταδίδει η Deutsche Welle, το άρθρο του Spiegel κάνει δριμύτατη κριτική στον τρόπο με τον οποίο αντέδρασαν στη Γερμανία πολιτικοί αλλά και τα ΜΜΕ στο άκουσμα της είδησης περί προκήρυξης πρόωρων εκλογών στην Ελλάδα, θέτοντας το ερώτημα: «Ποιος κυβερνά σε μια δημοκρατία;».
«Ο λαός ή το κεφάλαιο; Απλό το ερώτημα, θα έλεγε κανείς. Γιατί αυτό που διαφοροποιεί τη δημοκρατία από τη δικτατορία είναι οι εκλογές. Η Δύση είναι περήφανη για αυτό. Εκτός κι αν υπάρχει απειλή ο λαός να ψηφίσει αριστερό κόμμα. Η Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει αχτίδα ελπίδας για τη δημοκρατία στην Ευρώπη. Κατά τη διάρκεια της ευρωπαϊκής κρίσης η δημοκρατία στην Ευρώπη έχει λάβει έναν αυταρχικό χαρακτήρα», αναφέρει σύμφωνα με την Deutsche Welle.
To Spiegel κατηγορεί την Α. Μέρκελ ότι δεν έχει κανένα όραμα υπογραμμίζοντας ότι αφήνουν τους Έλληνες να υποφέρουν ως τιμωρία για τις αμαρτίες του παρελθόντος.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.