Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

"Το Πρωινό"- "Mega με μία": Ποια εκπομπή κέρδισε χθες τη «μάχη» της τηλεθέασης;

Τη δική τους «μάχη» για την τηλεθέαση έδωσαν και χθες, Παρασκευή 16 Ιανουαρίου, οι δύο πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές, το "Mega με μία" και το "Πρωινό" του ΑΝΤ1.
Ο Γιώργος Λιάγκας με την Φαίη Σκορδά και ο Μάρκος Σεφερλής διεκδίκησαν το δικό τους μερίδιο στην «πίτα» της τηλεθέασης, με τους πρώτους να υπερισχύουν τόσο στο γενικό σύνολο, όσο και στο νεανικό κοινό. 
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τα πρώτα προσωρινά στοιχεία, χθες, το "Πρωινό" του ΑΝΤ1 συγκέντρωσε μέσο όρο στο γενικό σύνολο 33,5%, φτάνοντας μέχρι και το41,1%, ενώ το "Mega με μία" συγκέντρωσε μέσο όρο 19,5%, φτάνοντας μέχρι και το 22,9%.
Στο νεανικό κοινό 15-44, το "Πρωινό" του ΑΝΤ1 τερμάτισε πρώτο με μέσο όρο33,5%, φτάνοντας μέχρι το 42,2%, ενώ η εκπομπή του Μάρκου Σεφερλή ακολούθησε με μέσο όρο 22,5%, φτάνοντας μέχρι και το 32,8%.
Στις γυναίκες 25-44, που αποτελούν και το δυναμικό κοινό των εκπομπών αυτών, η εκπομπή των Λιάγκα-Σκορδά ήταν πρώτη με μέσο όρο 38,5% και το υψηλότερο τέταρτο να σημειώνει 46,8%, ενώ το "Mega με μία" έκανε μέσο όρο 23,4%,φτάνοντας μέχρι και 33,7%.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.