Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ζευγάρια που έχουν παιδιά, να έχουν προσωπικές στιγμές, μίλησαν στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.
«Τα παιδιά μεγαλώνουν! Αλλά και όσο είναι μικρά πάλι πιο εύκολο είναι... Το ενδιάμεσο είναι το πιο δύσκολο. Εκεί στην ηλικία των τριών, τεσσάρων που λένε συνέχεια "μαμά, μαμά"...» είπε η Ελένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.