Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Πανελλαδικές: Επιστροφή στο σύστημα Δεσμών στα Λύκεια

Την επιστροφή στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που καθιερώθηκε το 1983...
αποφάσισε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, προχωρώντας σε διορθωτικές κινήσεις στον νόμο Αρβανιτόπουλου του 2013. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, η προαγωγή από τάξη σε τάξη στο λύκειο θα είναι ουσιαστικά ελεύθερη, με αποτέλεσμα να χαμηλώσει ο ποιοτικός πήχυς της λυκειακής βαθμίδας.

Ειδικότερα, από τη νέα ηγεσία του υπουργείου έγινε σαφές ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές στο σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων με το οποίο θα εισαχθούν σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ οι φετινοί υποψήφιοι. Αντίθετα, ανατρέπεται η φιλοσοφία του συστήματος που καθιερώθηκε το 2013 και το οποίο επρόκειτο να εφαρμοστεί για πρώτη φορά στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016 για τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου. Οι αλλαγές, που παρουσιάζει σήμερα η «Κ», και θα ισχύσουν για την επόμενη διετία, προβλέπουν τα ακόλουθα και θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από φέτος για τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου (σε παρένθεση ό,τι ισχύει έως τώρα, με βάση το σύστημα που εφαρμόστηκε πέρυσι για πρώτη φορά από τους μαθητές της Α΄ Λυκείου):




Περισσότερα στο http://www.24wro.eu/2015/01/blog-post_6282.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.