Στην ΕΡΤ, στις άδειες των ιδιωτικών καναλιών και στο θέμα της Digea αναφέρθηκε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης σε ραδιοφωνική του συνέντευξη...
«Η δέσμευση που υπάρχει και θα υλοποιηθεί σύντομα είναι ότι θα επανασυσταθεί, θα επαναλειτουργήσει η ΕΡΤ. Συμβολικά και ουσιαστικά, με προσπάθεια όμως μεταρρύθμισής της. Επιστροφή όλων σε μία ΕΡΤ, η ΝΕΡΙΤ δεν θα υπάρχει, χωρίς να αντιμετωπιστούν δυσμενώς οι άνθρωποι που δουλεύουν εκεί», δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_8942.html
Φωτό από: tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.