Δεν τίθεται θέμα πολεμικών αποζημιώσεων αλλά και «κουρέματος» χρέους, τονίζει η καγκελάριος...
της Γερμανίας Ανγκελα Μέρκελ και επαναλαμβάνει ότι η Γερμανία θα συνεχίσει να δείχνει αλληλεγγύη προς την Ελλάδα και τις άλλες χώρες που έχουν χτυπηθεί από την κρίση, εάν οι ίδιες καταβάλλουν προσπάθειες για μεταρρυθμίσεις και εξοικονόμηση.
«Υπήρξε ήδη μία οικειοθελής παραίτηση των ιδιωτών πιστωτών, οι τράπεζες χάρισαν στην Ελλάδα ήδη δισεκατομμύρια. Δεν βλέπω ένα περαιτέρω κούρεμα χρέους» σημειώνει η κυρία Μέρκελ, σε συνέντευξή της η οποία δημοσιεύεται σήμερα στην «Hamburger Abendblatt» και, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το εάν η άρνηση της ελληνικής πλευράς να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις σημαίνει και το τέλος των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων στην Ευρώπη, αναφέρει: «Όχι. Η ΕΕ συνεχίζει την μεταρρυθμιστική πολιτική. Η ΕΚΤ, η οποία είναι ανεξάρτητη, μπορεί να λάβει στο πλαίσιο της εντολής της αυτόνομα μέτρα, όπως τώρα την αγορά των κρατικών ομολόγων. Είναι όμως σαφές ότι τα λεφτά της ΕΚΤ δεν αντικαθιστούν μία συνεπή μεταρρυθμιστική πολιτική στα κράτη-μέλη του ευρώ. Το αντίθετο: Κάθε χώρα εργάζεται για την ανταγωνιστικότητά της και για μία σταθερή δημοσιονομική πολιτική χωρίς νέα χρέη. Η Γερμανία είναι με τον ισοσκελισμένο προϋπολογισμό στον σωστό δρόμο».
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/01/blog-post_5264.html
της Γερμανίας Ανγκελα Μέρκελ και επαναλαμβάνει ότι η Γερμανία θα συνεχίσει να δείχνει αλληλεγγύη προς την Ελλάδα και τις άλλες χώρες που έχουν χτυπηθεί από την κρίση, εάν οι ίδιες καταβάλλουν προσπάθειες για μεταρρυθμίσεις και εξοικονόμηση.
«Υπήρξε ήδη μία οικειοθελής παραίτηση των ιδιωτών πιστωτών, οι τράπεζες χάρισαν στην Ελλάδα ήδη δισεκατομμύρια. Δεν βλέπω ένα περαιτέρω κούρεμα χρέους» σημειώνει η κυρία Μέρκελ, σε συνέντευξή της η οποία δημοσιεύεται σήμερα στην «Hamburger Abendblatt» και, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το εάν η άρνηση της ελληνικής πλευράς να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις σημαίνει και το τέλος των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων στην Ευρώπη, αναφέρει: «Όχι. Η ΕΕ συνεχίζει την μεταρρυθμιστική πολιτική. Η ΕΚΤ, η οποία είναι ανεξάρτητη, μπορεί να λάβει στο πλαίσιο της εντολής της αυτόνομα μέτρα, όπως τώρα την αγορά των κρατικών ομολόγων. Είναι όμως σαφές ότι τα λεφτά της ΕΚΤ δεν αντικαθιστούν μία συνεπή μεταρρυθμιστική πολιτική στα κράτη-μέλη του ευρώ. Το αντίθετο: Κάθε χώρα εργάζεται για την ανταγωνιστικότητά της και για μία σταθερή δημοσιονομική πολιτική χωρίς νέα χρέη. Η Γερμανία είναι με τον ισοσκελισμένο προϋπολογισμό στον σωστό δρόμο».
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/01/blog-post_5264.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.