Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Δημήτρης Σκαρμούτσος: «Δεν είχα ξανακάνει πρωινό και είχα άγχος»

Τον Μάρκο Σεφερλή και την παρέα του ευχαρίστησε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος για την καθημερινή παρουσία του στο «Mega με μία» επί μία εβδομάδα.
Ο γνωστός σεφ σχολίασε μάλιστα πως δεν είχε κάνει ξανά κάτι αντίστοιχο στην πρωινή ζώνη και είχε αρκετό άγχος.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.