Τον Μάρκο Σεφερλή και την παρέα του ευχαρίστησε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος για την καθημερινή παρουσία του στο «Mega με μία» επί μία εβδομάδα.
Ο γνωστός σεφ σχολίασε μάλιστα πως δεν είχε κάνει ξανά κάτι αντίστοιχο στην πρωινή ζώνη και είχε αρκετό άγχος.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/364319/dimitris-skarmoytsos-den-eiha-xanakanei-proino-kai-eiha-aghos-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.