Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Ντέρμπι-φωτιά Ολυμπιακού-ΑΕΚ στο Κύπελλο!

Οι δύο ομάδες κληρώθηκαν μαζί στα προημιτελικά - Στο Φάληρο ο πρώτος αγώνας.

Κέφια είχε η κληρωτίδα του Κυπέλλου Ελλάδας που ανέδειξε ντέρμπι-φωτιά στα προημιτελικά ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ! Τα παιχνίδια θα είναι διπλά και το πρώτο ματς θα γίνει στο "Καραϊσκάκη".
Από εκεί και πέρα, τουλάχιστον μια ομάδα της Football League θα βρεθεί στα ημιτελικά μέσα από το ζευγάρι Χανιά - Απόλλων Σμύρνης, ενώ με τα υπάρχοντα δεδομένα η Ξάνθη θα περάσει απευθείας το εμπόδιο του ΟΦΗ. Πανιώνιος και Ηρακλής το τελευταίο αμφίροπο ζευγάρι στη φάση των "8".



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.