Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη παλαιά Εθνική οδό Αθηνών- Θηβών

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στη...
παλαιά Εθνική οδό Αθηνών- Θηβών.




http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_781.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.