Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στη...
παλαιά Εθνική οδό Αθηνών- Θηβών.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_781.html
παλαιά Εθνική οδό Αθηνών- Θηβών.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_781.html
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.