Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Αθώοι οι δημοσιογράφοι για το βίντεο Κασιδιάρη

Αθωώθηκαν από το Β' Μονομελές Πλημμελειοδικείο οι δημοσιογράφοι της «Εφημερίδας των Συντακτών», Νικόλας Βουλέλης και Δημήτρης Ψαρράς, σε βάρος των οποίων είχε καταθέσει μήνυση ο προφυλακισμένος βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης...

Νωρίτερα, ο εισαγγελέας είχε προτείνει την ενοχή των δύο για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και εξύβριση μετά τη δημοσίευση βίντεο με πρωταγωνιστή τον Ηλία Κασιδιάρη.






http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_2338.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.