Αθωώθηκαν από το Β' Μονομελές Πλημμελειοδικείο οι δημοσιογράφοι της «Εφημερίδας των Συντακτών», Νικόλας Βουλέλης και Δημήτρης Ψαρράς, σε βάρος των οποίων είχε καταθέσει μήνυση ο προφυλακισμένος βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης...
Νωρίτερα, ο εισαγγελέας είχε προτείνει την ενοχή των δύο για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και εξύβριση μετά τη δημοσίευση βίντεο με πρωταγωνιστή τον Ηλία Κασιδιάρη.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_2338.html
Νωρίτερα, ο εισαγγελέας είχε προτείνει την ενοχή των δύο για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και εξύβριση μετά τη δημοσίευση βίντεο με πρωταγωνιστή τον Ηλία Κασιδιάρη.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_2338.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.