Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Οριστικό «όχι» του Σόιμπλε για τις κατοχικές αποζημιώσεις

Τέλος στο ενδεχόμενο για την καταβολή των κατοχικών αποζημιώσεων στην Ελλάδα έβαλε ο Βόλφκαγκ Σόιμπλε μέσω του εκπροσώπου του.
Υποστήριξε ότι όχι μόνο δεν υπάρχει καμία βάση για την διεκδίκηση της Ελλάδας των αποζημιώσεων για το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο του 1942, αλλά ούτε έχει τεθεί από την ελληνική κυβέρνηση παρόμοιο αίτημα.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με δημοσιεύματα στον ελληνικό Τύπο περί έκθεσης του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με την οποία η Γερμανία οφείλει 11 δισεκατομμύρια ευρώ δήλωσε: «Σχεδόν 70 χρόνια μετά το τέλος του πολέμου το ερώτημα των επανορθώσεων έχει απολέσει τη νομιμοποίησή του. Δεν βλέπουμε κάποια βάση σε ένα τέτοιο αίτημα». Πρόσθεσε ακόμη ότι «δεν έχει υποβληθεί καμία απαίτηση από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.