Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Λύγισε στην Πόλη

Ένας αγνώριστος Ολυμπιακός παρουσιάστηκε στην Κωνσταντινούπολη και μετά από ένα κακό δεύτερο ημίχρονο γνώρισε ήττα με 84-70 από την Αναντολού Εφές, η οποία ήταν η πρώτη του στη φάση του τοπ16.  Στα αρνητικά το -14 που μπορεί να παίξει τον ρόλο του στη συνέχεια. 




Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/33472/lygise-stin-poli

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.