Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Κύπελλο Ελλάδας: Προκρίθηκε η Ξάνθη μέσα στη Λεωφόρο!

Άδοξος αποκλεισμός από το Κύπελλο. Ο Παναθηναϊκός δεν παρουσιάστηκε με το «μαχαίρι στα δόντια» απέναντι στη Ξάνθη, δεν έκανε ευκαιρίες και με ένα γκολ στο 87′ με τον Βασιλακάκη, έστειλε τους Ακρίτες στους «8″ του Κυπέλλου Ελλάδος, με το Τριφύλλι να «παραδίδει» τα σκήπτρα του πολύ νωρίς.



Αναλυτικά στο http://www.trifylli.gr/2015/01/29/με-τέτοια-εμφάνιση-δεν-προκρίνεσαι/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.