Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Αλ. Τσίπρας: «Το 2015 θα είναι η χρονιά της Ελλάδας»

Τη δέσμευση για οριστικό τέλος στην «εθνική ταπείνωση και την ανθρωπιστική κρίση» υπογραμμίζει στο μήνυμά του με την ευκαιρία της Πρωτοχρονιάς ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.
 «Στο τέλος του χρόνου που φεύγει, στο τέλος του πέμπτου μνημονιακού χρόνου, απευθύνομαι σε κάθε Ελληνίδα και σε κάθε Έλληνα για να μεταφέρω ένα μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας» αναφέρει και προσθέτει ότι «στο τέλος της σαραντάχρονης μεταπολίτευσης, που φέρνει και το τέλος του πολιτικού κατεστημένου της διαπλοκής που χρεοκόπησε τη χώρα, στέκομαι μπροστά σας και σας απευθύνω ένα μεγάλο ενωτικό και δημοκρατικό προσκλητήριο».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.