Τη δεύτερη νίκη του σε ισάριθμα παιχνίδια του Τop 16 πήρε ο Ολυμπιακός που συνέτριψε την Αρμάνι με σκορ 81-58, παίζοντας εκπληκτικό μπάσκετ κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο.
Με τον Μπρεντ Πέτγουεϊ (μπήκε στην αποστολή τελευταία στιγμή), τον Λαφαγιέτ και τον Σλούκα να πραγματοποιούν πολύ καλή εμφάνιση, η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου ισοπέδωσε την Αρμάνι με σκορ 81-58, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του Top 16. Να τονιστεί πως ο Σπανούλης ξεκουράστηκε αφού έπαιξε μόλις 19 λεπτά.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/32191/ar-maniakos-olympiakos-dielyse-tous-italoys

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.