Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Το 2 στα 2 έκανε ο Ολυμπιακός στο Top 16 της Euroleague

Τη δεύτερη νίκη του σε ισάριθμα παιχνίδια του Τop 16 πήρε ο Ολυμπιακός που συνέτριψε την Αρμάνι με σκορ 81-58, παίζοντας εκπληκτικό μπάσκετ κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο.
Με τον Μπρεντ Πέτγουεϊ (μπήκε στην αποστολή τελευταία στιγμή), τον Λαφαγιέτ και τον Σλούκα να πραγματοποιούν πολύ καλή εμφάνιση, η ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου ισοπέδωσε την Αρμάνι με σκορ 81-58, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του Top 16. Να τονιστεί πως ο Σπανούλης ξεκουράστηκε αφού έπαιξε μόλις 19 λεπτά.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.