Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Εξέπεμψε SOS πλοίο ανοιχτά της Κέρκυρας

Πλοίο με αρκετούς επιβάτες εξέπεμψε σήμα κινδύνου δυτικά της Κέρκυρας, μέσω του ευρωπαϊκού αριθμού 112.

Στο πλοίο επιβαίνουν παράτυποι μετανάστες σύμφωνα με τον θάλαμο επιχειρήσεων του υπουργείου Ναυτιλίας.
 
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει σαφής εικόνα για τον αριθμό των επιβαινόντων στο πλοίο και για την κατάστασή του.

Η ιταλική ακτοφυλακή ειδοποίησε άμεσα για το συμβάν τις ελληνικές Αρχές και στο σημείο αναμένεται να καταφθάσουν δύο ελικόπτερα που απογειώθηκαν από την Κέρκυρα.

Σύμφωνα με το Sky News στο πλοίο υπάρχουν ένοπλοι:





http://www.topontiki.gr/article/91417/Eksepempse-SOS-ploio-anoixta-tis-Kerkuras

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.