Κλοιό γύρω από το φλεγόμενο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νorman Αtlantic», προσπαθούν να κάνουν επτά πλοία που βρίσκονται στο σημείο, για να αντιμετωπίσουν τις κακές καιρικές συνθήκες στη θαλάσσια περιοχή, προκειμένου να γίνει η ασφαλής αποβίβαση όλων των επιβατών.
Έως τώρα από το πλοίο, που βρίσκεται 44 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά της Κέρκυρας στο στενό του Οτράντο, έχουν αποβιβαστεί 150 επιβάτες στο φορτηγό πλοίο «spirit of Piraeus».
Στο σημείο σπεύδει ρυμουλκό πλοίο και πυροσβεστικά σκάφη, ένα από την Ηγουμενίτσα και δύο από την Ιταλία.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/91216/Ta-sxedia-gia-tin-asfali-apobibasi-ton-epibaton-tou-Norman-Atlantic

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.